prelaunchX Invitation: You're invited to join prelaunchX

Hubungi Kami

My photo
Johore, Malaysia
Selamat datang ke NDZ blog Kak Azzah dan Kak Aton . Kami ingin berkongsi rahsia kecantikan dengan anda semua. Marilah bersama-sama kami menjana pendapatan dan disamping memelihara kecantikan wajah ciptaan-Nya. Semoga dengan wujudnya blog ini akan dapat mengeratkan lagi ukhwah dan silaturahim antara kita. Walau diutara mahu pun diselatan, jauh ketimur hingga ke barat kita dapat tetap dekat dihati. Selamat melawati blog NDZ cosmetic. Wassalam.. Sesiapa berminat boleh hubungi Kak Azzah 019-7175992 Atau Kak Aton 019-7042502

Friday, January 1, 2010













BERI BUKTI BUKAN JANJI

Khasiat:
Dengan memakai NDZ Cream secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.

Cara Pakai:
Ratakan NDZ Cream secara merata pada wajah anda setiap hari pada saat sebelum atau setelah bangun tidur, setelah terlebih dahulu membersihkan wajah anda.
Reaksi: Apabila terdapat perasaan gatal, panas atau kulit wajah memerah setelah anda memakai NDZ Cream ini, hal itu adalah petanda bahawa cream ini sudah meresap dan mulai bekerja. Anda boleh meneruskan pemakaian cream ini.


CUBALAH, ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYA

NDZ merupakan produk terbaru keluaran tempat
an

stok sentiasa ada !!!!! cepat!!!! cepat!!!!!!!!

8 comments:

  1. Salam Kak Azzah,

    Saya Asnida Darwisa dari Kuala Lumpur, mula mengetahui tentang produk ini melalui adik saya yang bekerja di Johor. Dia telah memakai krim Ndz ini selama beberapa bulan. Ternyata kulitnya memang nampak cerah dan bersih. Sebab itu saya teruja ingin mencuba.

    Kulit kami gelap dan berjeragat/skin tack kerana keturunan. Tetapi kulit muka adik saya tiada masalah jerawat seperti yang saya alami. Kulit muka saya juga berminyak. Pernah suatu ketika jerawat tumbuh dengan teruk kerana saya menggunakan pelembab Clinique, sehinggakan saya terpaksa berjumpa doktor.

    Kini kulit saya bertambah baik tetapi masih kusam dan berjeragat/skin tack. Oleh itu, saya telah mencuba krim dan sabun Ndz ini mulai semalam.

    Saya akan memberitahu perkembangannya dalam seminggu atau dua lagi.

    Sekian, terima kasih
    Asnida - 012 2726560

    ReplyDelete
  2. adakah produk ni sesuai tuk kulit yg b'masalah akibat resdung...???

    ReplyDelete
  3. adakah produk ini selamat diguna dan diluluskan kementerian kesihatan.

    ReplyDelete
  4. testimoni ndz cosmetic yang menarik :)

    ReplyDelete
  5. salam,sy mmg berminat untuk membeli produk ini setelah kawan mengesyorkannya.tapi sebelum itu, boleh tak tunkjukan senarai official 'ingredients' yg terkandung dalam produk NDZ.. :)

    ReplyDelete
  6. dah seminggu lebih saya pakai produk ni.tapi macam takada apa2pun perubahan.muka saya tak ada rasa gatal atau mengelupas pun. saya pakai ikut aturan yang disarankan.

    ReplyDelete
  7. Salam..knape dlm pic di atas packing lain??takut nak beli lah..takut x ori kot..setahu sy penutup cream warna pink...

    ReplyDelete
  8. Salam..sy adalah pengguna setia ndz..sudah 2thn sy pakai produk ni..dulu kulit muke jerawat, sentiasa pakai m.up kemana sj..stlh pakai produk ni alhamdulillah membuahkan hasil..kulit cerah, bersih, berseri dan tak perlu pakai m.up lg.malah masa nak kahwin pun mak andam puji kulit muke dan sng pakai m.up .bg mereka yg bru nk pakai produk ini hendak lah bersabar krn tak semua kulit npk perbezaan dlm masa seminggu. Utk npk perbezaan dgn cpt sy nasihatkan jgn pakai m.up.. insyaAllah dgn kesabaran akan mendtgkan hasil...ini adalah pengalamn sy menggunakan produk nZd..

    ReplyDelete

Video Call