prelaunchX Invitation: You're invited to join prelaunchX

Hubungi Kami

My photo
Johore, Malaysia
Selamat datang ke NDZ blog Kak Azzah dan Kak Aton . Kami ingin berkongsi rahsia kecantikan dengan anda semua. Marilah bersama-sama kami menjana pendapatan dan disamping memelihara kecantikan wajah ciptaan-Nya. Semoga dengan wujudnya blog ini akan dapat mengeratkan lagi ukhwah dan silaturahim antara kita. Walau diutara mahu pun diselatan, jauh ketimur hingga ke barat kita dapat tetap dekat dihati. Selamat melawati blog NDZ cosmetic. Wassalam.. Sesiapa berminat boleh hubungi Kak Azzah 019-7175992 Atau Kak Aton 019-7042502

Friday, January 1, 2010

NDZ cosmetic
















CANTIK, CUN & PASTI TERPIKAT

Sesiapa berminat boleh hubungi kak Azah 019-7175992 Atau Kak Aton 0197042502

Khasiat: dengan memakai rangkaian NDZ cosmetics secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.

Cara pemakaian : Ratakan NDZ cream secara merata pada wajah setiap hari pada saat sebelum atau setelah bangun tidur setelah terlebih dahulu membersihkan wajah anda dengan sabun kecantikkan NDZ. Kemudian gunakan toner dgn meletakkan pada kapas dan barulah letakkan foundation sebelum memakai bedak untuk sapuan yg lebih rata.

Reaksi : Apabila terdapat gatal2, panas atau kulit wajah menjadi merah setalah anda memakai NDZ cream dan sabun kecantikkan hal ini adalah petanda bahawa cream ini sudah meresap dan mulai bekerja. Anda harus meneruskan pemakaian cream ini. ( Jika berterusan reaksi tersebut anda bolehlah berjumpa doktor).

Cuba la dan Insya Allah anda merasai keberkesanannya...

*Mulakan pemakaian rangkaian NDZ cosmetics dengan bismillah..., selawat atas Nabi beserta doa...

8 comments:

  1. Salam kak,
    Saya telah menggunakan cream Ndz selama 3 bulan. Dulu kulit muka saya mempunyai ruam2 kecil tapi kini beransur pulih semenjak saya menggunakan produk ini. Tapi masalah saya hadapi, dealer saya terlalu susah untuk mendapatkan produk ini. Ada sekali tu selama 1 bulan saya tidak memakai cream. Di manakah kedai yang terdekat untuk memudahkan saya mendapat produk ini

    ReplyDelete
  2. salam.

    saya telah memakai NDZ, dn telah pun berjaya memutihkan wajah sy. tolong hbgi sy melalui mail sy suria_esya@yahoo.com. sy ingin menjd pengedar produk ini, kerana di tmp sy terlalu payah utk mendptkan produk ini. bantu sy...

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Saya nak bertanya samada produk ini mempunyai sijil dari kementerian kesihatan malaysia. Saya was-was.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Alhamdulillah, setelah saya menggunakan produk ini, jerawat dan parut di muka beransur pudar. Sabun pembersih pula tidak mengeringkan kulit muka seperti sesetengah produk lain. Sekarang, saya akan setia dengan NDZ.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. salam,

    sblum ni sy mgguna produk lain tp lambat nampk keberkesannya,slpas tu sy mcuba produk ndz ni,slama 2mggu lbh kulit saya brtambah cerah dan parut2 jerawat semakin pudar...sy tinggal di putrajaya...untk mndpatkan stok ndz susah sgat...kalau bleh sy nk jd salah seorang stokis untuk produk ndz bleh x?jika boleh,hubungi saya di laman email norshafarinaabdulrahman@yahoo.com.

    ReplyDelete
  6. salam,

    saya dah mengunakan product nie...warna kulit saya bertambah cerah cuma jeragat saya macam tiada perubahan nya..ada tak product NDZ khas untuk jeragat

    ReplyDelete
  7. salam,

    saya baru saje menggunakan produk ni 3 hari lepa. Kwn2 kata produk ni ok. Tp bila saya guna, kulit muka jd merah2 & kulit mcm rasa meregang. MMg kesan awal macam ni ke?

    ReplyDelete
  8. Salam..sy dah pakai produk ni.tapi muka st seakan ruam dan pedih..mohon penjelasan..

    ReplyDelete

Video Call